مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 15:202023-02-12سياسي

قدردانی امام جمعه و استاندار از حماسه آفرینی کرمانشاهیان در راهپیمایی 22 بهمن 


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و استاندار کرمانشاه در پیام مشترکی از حضور گسترده مردم استان در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کردند.

- ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و استاندار کرمانشاه در پیام مشترکی از حضور گسترده مردم استان در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیام مشترک آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و دکتر محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در تقدیر از حضور حماسی مردم استان در راهپیمایی بزرگ یوم الله 22 بهمن بدین شرح است: حضور کم نظیر و گسترده ملت بصیر، مقاوم و ولایت مدار ایران اسلامی و استان کرمانشاه در جشن انقلاب و یوم الله 22 بهمن یادآور و تداعی کننده خروش حماسی مردم به رهبری امام راحل(ره) در برابر نظام فاسد ستم شاهی و استبداد پلید جهانی بود و روزی بی بدیل، نمادی از وفاق، وحدت، همدلی و همراهی ملّت برای حفظ استقلال، آزادی، سربلندی و سرافزاری ایران اسلامی و مظهری از وفاق و اتحاد ملی در مقابل جبهه نفاق جهانی را رقم زد.

شاید بتوان چنین عنوان نمود که 22 بهمن امسال به دلایل متعدد مهمترین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از سال 1357 تا کنون به شمار می رود، چرا که متعاقب صف آرایی همه جانبه و بی سابقه دشمنان در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی امام جمعه و استاندار از حماسه آفرینی کرمانشاهیان در راهپیمایی 22 بهمن 

قدردانی امام جمعه و استاندار از حماسه آفرینی کرمانشاهیان در راهپیمایی 22 بهمن